
„Ober-Haus“ nekilnojamojo turto valdymo komanda veikia nuo 2007 metų ir rūpinasi visais ilgalaikės būsto nuomos administravimo klausimais. Mūsų komandą sudaro turto valdymo administratoriai, nekilnojamojo turto ekspertai ir rinkos anaitikai, todėl galime pasiūlyti ir užtikrinti maksimalią teikiamų paslaugų kokybę. Valdome visų tipų gyvenamąjį turtą: butus, namus, kotedžus ir kitus statinius, bei garantuojame sklandų nuomos administravimo procesą visiems turto savininkams – tiek juridiniams, tiek privatiems asmenims.
„Ober-Haus“ sprendžia visus įprastus turto valdymo klausimus: renka nuomos mokesčius, paskirsto mokesčius už patalpų priežiūrą ir/arba komunalines paslaugas, sudaro patalpų eksploatavimo sutartis, organizuoja patalpose esančios įrangos gedimų šalinimą ir smulkų remontą. Taip pat padedame savininkams padidinti turimo nekilnojamojo turto pelningumą, nustatant tobulintinas sritis, keičiant nuomos terminus, iš naujo derantis dėl nuomos sutarčių.
Itin didelis įdirbis su užsienio ambasadomis, stambiomis tarptautinėmis ir vietos bendrovėmis bei fiziniais klientais leidžia turtą išnuomoti geriausiomis jums sąlygomis. Parengiame ilgalaikės nuomos sutartis, suderiname jūsų interesus apsaugančias nuomos sąlygas, garantuojame aukščiausią nuomos kainą ir patikimus nuomininkus.
Kasdienių savininko ir nuomininko klausimų, susijusių su nuoma, sprendimas. Nuomos sutarčių įsipareigojimų vykdymo kontrolė. Perduodamo ir grąžinamo turto inventorizacija. Įspėjimai savininkui apie besibaigiančias nuomos, draudimo ir kitas sutartis. Nuomininkų ketinimų pranešimas nuomotojui.
Nuomos, užstatų, komunalinių ir kitų mokesčių apskaičiavimas, surinkimas ir sąskaitų pateikimas nuomininkams. Skaitiklių rodmenų fiksavimas ir šių duomenų perdavimas atitinkamoms institucijoms. Nuomininkų mokėjimų kontrolė.
Patalpų patikra išsikraustant, pasibaigus nuomos sutarčiai. Ji vykdoma atsižvelgiant pagal nuomos sutarties sudarytą priedą „Priėmimo-Perdavimo“ aktą ir jame nurodytos įrangos sąrašą.
Patalpose esančios įrangos gedimų ir smulkių remontų proceso organizavimas, nebent tai daryti būtų įsipareigojęs nuomininkas.
Konsultacijos savininkams dėl nuosavybės patrauklumo gerinimo, siekiant gauti maksimalią grąžą. Konsultavimas teisiniais ir mokestiniais klausimais susijusiais su savininko nekilnojamojo turto valdymu. Savininko konsultavimas, kaip pagerinti turtą norint gauti maksimalią grąžą.
Savininkui pageidaujant, papildomų paslaugų teikimas geriausiomis rinkos sąlygomis (draudimas, apsauga, valymas ir kt.). Savininko įspėjimas apie besibaigiančias nuomos, draudimo ir kitas sutartis. Suteikus papildomą įgaliojimą, valdytojas gali atstovauti savininkui bendraujant su Valstybine mokesčių inspekcija, Registrų centru ir kitomis valstybinėmis institucijomis. Toks paslaugos teikimas turi būti derinamas individualiai ir gali būti taikomas papildomas užmokestis.
Mūsų tikslas – optimizuoti Jūsų turto valdymo kaštus, padidinti nuomos pajamas ir pakelti turto vertę.
– maksimali investicijų grąža – didiname Jūsų pajamas, gaunamas iš nekilnojamojo turto nuomos
– išvengiate klaidų – rūpinamės Jūsų turto saugumu ir sklandžiu nuomos procesu
– patogu ir paprasta, net jei gyvenate užsienyje – Jums nereikia dalyvauti susitikimuose su nuomininkais ar spręsti įvairius buitinius nuomos klausimus
– prižiūrime, kad mokėjimai už nuomą ir komunalines išlaidas būtų vykdomi laiku
– atstovaujame Jus, nutikus draudiminiam įvykiui, taip pat pasirūpiname smulkiu remontu ar gedimų šalinimu
– konsultuojame, kokius mokesčius reikia mokėti nuomojant turtą, paruošiame visus reikiamus nuomos dokumentus
– pasirūpiname turtu, kai reikia ieškoti naujo nuomininko
– atliekame turto inventorizaciją, pasibaigus nuomos terminui
1. Kas yra turto valdymo paslauga?
Turto valdymas arba būsto administravimas – tai nekilnojamojo turto priežiūros funkcijų perdavimas trečiajai šaliai, šiuo atveju „Ober-Haus“.
2. Kokį turtą prižiūrite?
Valdome visų tipų gyvenamąjį turtą: butus, namus, kotedžus ir kitus statinius, užtikriname sklandų nuomos administravimo procesą visiems turto savininkams – tiek juridiniams, tiek privatiems asmenims.
3. Kuriuose Lietuvos miestuose teikiate paslaugas?
Turto valdymo paslaugas teikiame Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.
4. Kiek kainuoja turto valdymo paslauga?
Turto valdymo paslauga yra apmokestinama kas mėnesį, o mokėtina suma priklauso nuo nuomos dydžio.
Dėl paslaugų įkainių teirautis el. paštu turtoprieziura@ober-haus.lt arba telefonu +370 647 38 783
5. Kaip aš žinosiu, kad komunaliniai mokesčiai yra sumokėti?
Tiekėjų savitarnos svetainėse turėsite galimybę pasitikrinti dominančią informaciją.
6. Ką daryti, jei buto nuomininkas išsikraustys?
Išsikraustant buto ar namo nuomininkui atliksime inventorizaciją. Ji vykdoma atsižvelgiant pagal nuomos sutarties sudarytą priedą „Priėmimo-Perdavimo“ aktą ir jame nurodytos įrangos sąrašą (už sąrašo sudarymą ir Patalpų perdavimą prieš įsikeliant nuomininkui yra atsakingas sutartį ruošiantis atstovas (NT brokeris, savininkas ir kt.)). Taip pat pasirūpinsime naujo nuomininko paieškomis.
7. Kuriam laikotarpiui pasirašoma sutartis?
Turto valdymo sutartis yra neterminuota.
8. Ar administruojate trumpalaikę nuomą?
Teikiame tik ilgalaikės (min. nuo 12 mėn. trukmės) nuomos administravimo paslaugas.
9. Ką daryti, jeigu nuomininkas sulaužo baldą ar sugadina bute esančią techniką ir pan.?
Vadovaujamasi „Patalpų nuomos sutarties“ sąlygomis, joje privalo būti nurodytas nuostolių kompensavimo mechanizmas, aprašytos atsakomybė ir sankcijos, kurias prisiima sutarties Šalys.
10. Ką daryti, jeigu nuomininkas laiku neatsiskaito už nuomos paslaugas?
Jeigu vyksta vėlavimai už nuomos mokesčio, komunalinių ir kt. paslaugų atsiskaitymus, tuomet nuomininkui „Ober-Haus“ atstovas įteikia raginimus, pretenzijas ar panašaus pobūdžio dokumentus. Jeigu į juos neatsižvelgiama, tuomet toliau vadovaujamasi sankcijomis nurodytomis „Patalpų nuomos sutartyje“, teisės aktais ir procedūromis.