Būsto valdymas

Apie būsto valdymą

Ober-Haus būsto valdymo komanda veikia nuo 2007 metų ir rūpinasi visais ilgalaikės būsto nuomos administravimo klausimais. Mūsų komandą sudaro turto valdymo administratoriai, nekilnojamojo turto ekspertai ir rinkos analitikai, todėl galime pasiūlyti ir užtikrinti visapusiškas teikiamas paslaugas. Valdome visų tipų gyvenamąjį turtą: butus, namus, kotedžus ir kitus statinius, bei garantuojame sklandų nuomos administravimo procesą visiems turto savininkams – tiek juridiniams, tiek privatiems asmenims.

Paslaugos

Mūsų komanda sprendžia visus įprastus turto valdymo klausimus: renka nuomos mokesčius, paskirsto mokesčius už patalpų priežiūrą ir/arba komunalines paslaugas, sudaro patalpų eksploatavimo sutartis, organizuoja patalpose esančios įrangos gedimų šalinimą ir smulkų remontą. Taip pat padedame savininkams padidinti turimo nekilnojamojo turto pelningumą, nustatant tobulintinas sritis, keičiant nuomos terminus, iš naujo derantis dėl nuomos sutarčių.

Mūsų teikiamos paslaugos

Nuomininkų paieška ir sutarčių parengimas

Jau daug metų dirbame su užsienio ambasadomis, stambiomis tarptautinėmis ir vietos bendrovėmis bei fiziniais klientais, todėl klientų turtą galime išnuomoti geriausiomis sąlygomis. Parengiame ilgalaikės nuomos sutartis, suderiname kliento interesus apsaugančias nuomos sąlygas, garantuojame aukščiausią nuomos kainą ir patikimus nuomininkus.

Savininko atstovavimas bendraujant su nuomininkais

Sprendžiame kasdienius savininko ir nuomininko klausimus, susijusių su nuoma. Prižiūrime nuomos sutarčių įsipareigojimų vykdymą. Inventorizuojame perduodamą ir grąžinamą turtą. Įspėjame savininkus apie besibaigiančias nuomos, draudimo ir kitas sutartis. Nuomotojams pranešame apie nuomininkų ketinimus.

Mokėjimų valdymas

Apskaičiuojame nuomos, užstatų, komunalinius ir kitus mokesčius, surenkame ir nuomininkams pateikiame sąskaitas. Fiksuojame skaitiklių rodmenis ir šiuos duomenis perduodame atitinkamoms institucijoms. Prižiūrime nuomininkų mokėjimus.

Patalpų patikra

Tikriname patalpas išsikraustant, pasibaigus nuomos sutarčiai. Apžiūrime pagal nuomos sutarties priedo „Priėmimo-perdavimo“ akte nurodytos įrangos sąrašą.

Gedimų šalinimas ir smulkus remontas

Organizuojame patalpose esančios įrangos gedimų ir smulkių remontų procesą, nebent tai daryti būtų įsipareigojęs nuomininkas.

Konsultavimo paslaugos

Patariame savininkams, kaip pagerinti dėl nuosavybę, siekiant gauti didžiausią grąžą. Konsultuojame teisiniais ir mokestiniais klausimais, susijusiais su savininko nekilnojamojo turto valdymu.

Kitos paslaugos

Savininkui pageidaujant, teikiame papildomas paslaugas geriausiomis rinkos sąlygomis (draudimas, apsauga, valymas ir kt.). Primename savininkui apie besibaigiančias nuomos, draudimo ir kitas sutartis. Suteikus papildomą įgaliojimą, galime atstovauti bendraujant su Valstybine mokesčių inspekcija, Registrų centru ir kitomis valstybinėmis institucijomis. Tokia paslauga derinama individualiai ir gali būti taikomas papildomas mokestis.

Nauda ir privalumai

Mūsų tikslas – optimizuoti kliento turto valdymo kaštus, padidinti nuomos pajamas ir pakelti turto vertę.

01

Didžiausia investicijų grąža

Didiname kliento pajamas, gaunamas iš nekilnojamojo turto nuomos

02

Saugus ir sklandus procesas

Rūpinamės kliento turto saugumu ir sklandžiu nuomos procesu, apsaugodami nuo rūpesčių ir klaidų
03

Savininko atstovavimas

Jei klientas gyvena užsienyje, mes patys dalyvaujame susitikimuose su nuomininkais ir sprendžiame įvairius buitinius nuomos klausimus
04

Mokėjimai laiku

Prižiūrime, kad mokėjimai už nuomą ir komunalines išlaidas būtų vykdomi laiku
05

Pagalba nutikus draudiminiam įvykiui

Atstovaujame klientą, nutikus draudiminiam įvykiui, taip pat pasirūpiname smulkiu remontu ar gedimų šalinimu
06

Konsultacija mokestiniais klausimais

Konsultuojame, kokius mokesčius reikia mokėti, nuomojant turtą, paruošiame visus reikiamus nuomos dokumentus
07

Naujo nuomininko paieška

Pasirūpiname turtu, kai reikia ieškoti naujo nuomininko
08

Patalpų patikra

Atliekame turto inventorizaciją, pasibaigus nuomos terminui

Norite sužinoti daugiau?

Susisiekite ir mes suteiksime visą jums reikiamą papildomą informaciją

Patarimai

1. Kas yra būsto valdymo paslauga?

Būsto valdymas arba būsto administravimas – tai nekilnojamojo turto priežiūros funkcijų perdavimas trečiajai šaliai, šiuo atveju „Ober-Haus“.

2. Kokį turtą prižiūrite?

Valdome visų tipų gyvenamąjį turtą: butus, namus, kotedžus ir kitus statinius, užtikriname sklandų nuomos administravimo procesą visiems turto savininkams – tiek juridiniams, tiek privatiems asmenims.

3. Kuriuose Lietuvos miestuose teikiate paslaugas?

Turto valdymo paslaugas teikiame Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

4. Kiek kainuoja turto valdymo paslauga?

Turto valdymo paslauga yra apmokestinama kas mėnesį, o mokėtina suma priklauso nuo nuomos dydžio.
Dėl paslaugų įkainių teirautis el. paštu turtoprieziura@ober-haus.lt arba telefonu +370 647 38 783.

5. Kaip aš žinosiu, kad komunaliniai mokesčiai yra sumokėti?

Tiekėjų savitarnos svetainėse turėsite galimybę pasitikrinti dominančią informaciją.

6. Ką daryti, jei buto nuomininkas išsikraustys?

Išsikrausčius buto ar namo nuomininkui, atliksime inventorizaciją. Ji vykdoma atsižvelgiant pagal nuomos sutarties sudarytą priedą „Priėmimo-Perdavimo“ aktą ir jame nurodytos įrangos sąrašą (už sąrašo sudarymą ir Patalpų perdavimą prieš įsikeliant nuomininkui yra atsakingas sutartį ruošiantis atstovas (NT brokeris, savininkas ir kt.)). Taip pat pasirūpinsime naujo nuomininko paieškomis.

7. Kuriam laikotarpiui pasirašoma sutartis?

Turto valdymo sutartis yra neterminuota.

8. Ar administruojate trumpalaikę nuomą?

Teikiame tik ilgalaikės (min. nuo 12 mėn. trukmės) nuomos administravimo paslaugas.

9. Ką daryti, jeigu nuomininkas sulaužo baldą ar sugadina bute esančią techniką ir pan.?

Vadovaujamasi „Patalpų nuomos sutarties“ sąlygomis, joje privalo būti nurodytas nuostolių kompensavimo mechanizmas, aprašytos atsakomybė ir sankcijos, kurias prisiima sutarties šalys.

10. Ką daryti, jeigu nuomininkas laiku neatsiskaito už nuomos paslaugas?

Jeigu vyksta vėlavimai už nuomos mokesčio, komunalinių ir kt. paslaugų atsiskaitymus, tuomet nuomininkui „Ober-Haus“ atstovas įteikia raginimus, pretenzijas ar panašaus pobūdžio dokumentus. Jeigu į juos neatsižvelgiama, tuomet toliau vadovaujamasi sankcijomis, nurodytomis „Patalpų nuomos sutartyje“, teisės aktais ir procedūromis.

Šioje svetainėje naudojami slapukai. Paspaudę "Aš sutinku" arba naršydami toliau, patvirtisite savo sutikimą. Aš sutinku

Mail sent!

This site is registered on wpml.org as a development site.